jeg har og kjøpt det 9m2 drivhuset fra netthandelen, og hadde og problem med #7 som var felprodusert (og #16, da de har samme profil)
MEN je ghadde ingen problemer å få disse delene sendt til meg fra netthandelen, men det gjelder å mase på dem

for de glemmer bort en

i alle fall, fikk det ganske tidig i år, men la det ligge frem til begynnelsen av mai, ettersom det er vanskelig å få på plass med graving når marken er fryst .-)
oppdaga ganske tidelig at del #7 var feil produsert, så la inn en sak hos dem og etter ca 2 uker så hadde jeg fire nye del #7 å prøve på å bygge dette uten korrekt produksjon er dumt, om man ikke er litt mer hendig enn vad jeg er

så under helgen etter 17:e mai så fikke jeg endelig delene, og begynte bygge opp det, og med hjelp fra pappaen min

så var den ferdig bygd i løpet av dagen. dog med samme feil på #16 som på #7, men det var ikke like kritisk, da det kunde stabiliseres på andre måter.
La inn en ny sak hos netthandelen, og de skulle sende meg nye del #16, de fikk jeg igår... så idag har jeg spendert ett par timer på å ta ned deler av drivhuset og bygget opp det igjen .-)
skal trolig litt senere i år ta å grave opp rundt hjørnene og sementere fast "jordspidden" eller vad man nu kan kalle dem.. sånn att den ikke flyr ivei når det blåser mye..
Om det ikke var så billig, så vet jeg ikke om jeg skulle rekommandere eller kjøpe igjen, men på grunn av priset, så kan det hende det blir en til
og montering anvisningen, kan man nesten kaste, den er verdiløs..
sen at det "automatiske" åpnings systemet ikke alls er anpasset drivuhset er ju helt galt, at man skall behøve drille i aluminiums profilene er ju galt.. de burde ha ordnet dette fra "fabrikken"
nåja, det var veldigt billig...