Moderator: Tigertina

primula wrote:Vet ikke hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp med Mac-en. Huff!

primula wrote:Nå har jeg funnet ut at feilen for mitt vedkommende ikke ligger på Picasa likevel, men at det er ett eller annet mystisk med Mac-en som gjør at jeg ikke kan velge blant de siste bildene når jeg skal legge bilder inn i bloggen. Tok en fotorunde i hagen i går kveld og lastet bildene opp i den gamle pc-en som jeg ikke har brukt til bilder etter at jeg anskaffet meg en Macbook Pro for ett par år siden. Og fra gammelmaskinen gikk det greit.![]()
Vet ikke hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp med Mac-en. Huff!

calypso wrote:primula wrote:Vet ikke hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp med Mac-en. Huff!
MacDonalds??

RandiE wrote:calypso wrote:primula wrote:Vet ikke hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp med Mac-en. Huff!
MacDonalds??
![]()
![]()
den var god.

primula wrote:Ja, jeg synes det er rart at de ikke vasler når (hvis) gratisalbumet er fullt. Sendte en forespørsel i går kveld på et meldingsskjema jeg fant i Picasa,
men har ikke fått svar enda. Jeg synes det er litt dyrt å utvide albumet, så det gjør jeg ikke hvis jeg ikke må.

primula wrote:Ja, jeg synes det er rart at de ikke vasler når (hvis) gratisalbumet er fullt. Sendte en forespørsel i går kveld på et meldingsskjema jeg fant i Picasa,
men har ikke fått svar enda. Jeg synes det er litt dyrt å utvide albumet, så det gjør jeg ikke hvis jeg ikke må.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest