Det er SYND! For min stemme er en selvfølge i utgangspunktet, men å skrive under fullt navn liker jeg ikke å gjøre ute på nettet. Ingen andre nettsteder som tilbyr underskriftskampanje, som man slipper å skrive under fullt navn?
Når en skriver under slike lister, så bruker en sitt riktige navn. Listene skal være skrevet under av ekte personer, ikke av personer som er funnet opp av de som driver kampanjen, eller av noen som støtter saken. Derfor er det mer seriøst om listene er skrevet under av personer som bruker sitt fulle navn, og at listen blir offentlig. Jeg har skrevet under på diverse, både på og utenfor nettet, og har aldri opplevd noen negativt knyttet til det.
Håper mange flere skriver seg på og at det kommer noe godt ut av det. (dvs, at vi med få kanaler kan få se hageprogommer det er verdt å trekke innendørs for å se.)
Ingen kan få deg til å føle deg mindreverdig uten ditt eget samtykke! MIN BLOGG.
Jeg tror ikke helt folket forstår meg i denne saken og det får så være. Jeg har tidligere hatt dårlige erfaringer med å skrive under med fullt navn på nettet, derfor min redsel for dette. Og det bør være mulig å få dette seriøst uten at man må skrive under navnet sitt.
Det skal jo vere hagemesse i Bergen 24-25. april, lista bør vel vere med der også. Eg sto på stand med hageselskapet i fjor, men i år kan eg ikkje. Er det andre her som skal delta?
Den bør absolutt være med i Bergen også. Flott innspill, Elisa. Om hageselskapet skal ha stand vil det kanskje være mulig å få plassert den der? (Kikka på programmet, og falt for posten fugleskremselkonkurranse for barn. Kreativt!