Nå nærmer vi oss punktet der vi må ta en avgjørelse for å få begynt med dette i år. Ser ut som det blir en treplatting, rett og slett for å få gjort det. Gubben blir ikke så mye heime, så og vi vil gjerne ha den ferdig så vi får brukt den litt også. (For ikke å snakke om at jeg også har andre prosjekter jeg ønsker hjelp til...

)
I går ringte jeg og sa fra at hengekøye må tas hensyn til. Jeg vil ha det sånn at jeg kan hekte opp en hengekøye der. Det må gå an på et vis, for venninna mi har hengekøye festa i to kroker i hjørnet på verandaen sin, festet i rekkverket. Da skal jeg også ha. (Har jo ikke store nok trær i hagen før jeg er for gammel til å kravle meg opp i ei.)
Leveggene tror jeg at vi har sånn høvelig hvordan skal bli. Ihvertfall har jeg dem i hodet mitt.

Det vi lurer på nå, er hvordan vi skal "avslutte" der terrenget skrår. Oddrun hadde jo en fin platting med sånn kantlist nedunder liksom - men der var jo flatt! Hos oss blir det en sånn teit skrå. Vi lurer på å kanskje sette blomsterkasser, som vi graver litt ned i ene enden, f.eks, for å kamuflere skråen. Men veit ikke, det er ikke så veldig plass til brede blomsterkasser der, egentlig.
Ja, hvis noen ellers skulle ha kommet på noen tips så trenger vi fortsatt. Særlig angående hengekøye, når vi ikke skal ha gelender... Er det bare å peise opp en stolpe, kanskje?