Reisebrev frå Nepal

Her kan alle gjøre som de selv vil. La oss diskutere alt som ikke har med planter og hage å gjøre.

Moderatorer: Mona O., hildeG

Reisebrev frå Nepal

Innlegg Gundad Tor Jul 13, 2006 7:48

Hei!

Eg tenkte eg skulle prøve å poste nokre meldingar frå den store utanlandsreisa vår, vi kjem nok til å bli så fulle av inntrykk og opplevingar at det er deilig å få "tømt" seg, og dele dei med andre.

Vi reiste frå Oslo grytidleg onsdag morgon. Alle var passe trøtte, vi er jo i feriemodus... Turen til Paris og vidare til Doha gjekk fint. Doha var ei badstu, med ei luftfuktigheit som nærma seg det du finn i eit basseng! Masse flotte mannfolk i lange kjortlar og med kvite skjerf på hovudet. Det var rart å sjå damer som i Paris kom i høge hælar, søkklasta med Guccivesker og i dongeri, og som heiv på seg full burka før dei gjekk ut av flyet.

Vi reiste frå Doha rundt midnatt. Flyet var fullt av minst 120 mannlege nepalesarar som er gjestearbeidarar i Doha og områda rundt, og så nokre få turistar. Qatar Air har fantastisk servering ombord, også på økonomiklasse. Så vi var ferdige med middagen sånn rundt kl. 02:00, litt snodig, men det er utruleg kva ein blir vant til. :lol: Vi prøvde å sove, med vekslande hell.

Utover morgonkvisten vart vi merksame på ein fyr som gjekk fram og tilbake i midtgangen. Han såg ikkje heilt god ut, men vi tenkte ikkje noko meir over det. Men når klokka byrja nærme seg 05:30 byrja han bli meir og meir uroleg, og ropte og hauka bak i flyet. All servering og taxfreesalg vart kansellert på grunn av han, og plutseleg gjekk han til åtak på ei av flyvertinnene. Ho vart kjemperedd, og det vart ganske uhyggeleg stemning i flyet.

Dei 120 mannfolka såg det som si oppgåve å kneble og uskadeleggjere denne fyren, og det gjorde ein gjeng av dei ved å banke han ganske ettertrykkeleg opp. Vi var ikkje spesielt høge i hatten då, slagsmålet gjekk føre seg to seterader framfor oss. Etter litt diplomati, som stort sett gjekk ut på å få ein til å sette seg med den ustabile og halde han fast resten av turen, og få dei øvrige 119 til å sette seg ned og telle til 10, roa det heile seg noko. Men vi merka at pilotane ga full gass mot Kathmandu; dei ville tydelegvis ned så snart som råd var. Då vi landa kom det politi ombord og henta fyren ut.

Men: bortsett frå det har vi det no kjempefint, alt er sjølvsagt heilt annleis enn vi er vande med, men vi har masse "støttekontakter" som hjelper oss. Vi er her midt i regntida (som stort sett betyr at det regnar om natta), så hagane rundt her er fantastiske. Kameraet mitt vart sjølvsagt stole frå kofferten, trass i at den var låst med hengelås, men eg skal prøve å få kjøpt eit nytt medan eg er her, slik at eg får teke bilde som dokke skal få sjå. Her er ei lenke til boligbytteselskapet vi brukar. http://www.norway.homelinkint.org/index.jsp Klikkar du på Nepal, og så Vis alle, så kjem du til huset vi bur i, så ta ein titt! :-)

Alt godt, Gunda
Brukerens avatar
Gundad
Hjelper til
Hjelper til

Innlegg Tinkabell Tor Jul 13, 2006 9:10

Så hyggelig med reisebrev underveis, Gundad. :)
Jeg håper ferien foregår bittelitt roligere videre enn starten.
Brukerens avatar
Tinkabell
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg Inger Karin Tor Jul 13, 2006 9:13

Bra dere har kommet vel frem, Gundad! Ha en trivligere fortsettelse på ferien! :star:
Brukerens avatar
Inger Karin
Hagegal
Hagegal

Innlegg Marosa Tor Jul 13, 2006 9:22

Oj, så kult med reise til Nepal da, Gunda! Og huset var jo fantastisk, ikke sånn jeg hadde sett for meg i Kathmandu. Fordommene kom meg i forkjøpet der gitt ;)
Hørtes jo skummelt ut på flyet, men ting ordner seg jo som regel. Som alltid! :D
Kos dere masse, er litt misunnelig! :dream:
Hilsen fra Silja
-----------------------------
Min hageblogg
Bilder fra Forumstreffet
Brukerens avatar
Marosa
Hjelper til
Hjelper til

Innlegg Mai Tor Jul 13, 2006 10:21

Koselig med reisebrev :)

Det ble en utreise med dramatikk, men da blir sikkert resten av ferien stille og rolig - kjipt med kameraet da!

Huset er jo bare lekkert :)
Mai
Har snakketøyet iorden, ja
Har snakketøyet iorden, ja

Innlegg Mona O. Tor Jul 13, 2006 11:18

Så gøy å høre fra deg - dramatisk start, da.
Kos dere videre :star:
Brukerens avatar
Mona O.
Hjelper til
Hjelper til

Innlegg red hobbitt Tor Jul 13, 2006 11:25

Så artig å lese et så ferskt reisebrev.
God tur videre, håper dere får en fin ferie og at det kommer flere reisebrev. :)
Brukerens avatar
red hobbitt
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

God Ferie

Innlegg RandiE Tor Jul 13, 2006 11:33

Hei Gundad. Så fint at du forteller litt om ferituren din. Håper du fortsetter med det. Ønsker deg og familien en fin fortsettelse på oppholdet.
Bilde
RandiE
Brukerens avatar
RandiE
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Hønemor Tor Jul 13, 2006 11:41

Åh hvilket hus! Kos dere på tur - gleder meg til neste reisebrev. :D :star: :star:
Jeg kan motså alt....untatt fristelser
Brukerens avatar
Hønemor
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Britt Åse Tor Jul 13, 2006 13:44

Så flott med sånn 'instant reisebrev'! Jeg kommer aldri over hvor supert det er med internett :D .

Satser på at fortredelighetene er unnagjort, og at resten blir silke!
Hager er til for å leke i. Jobbe kan du gjøre andre steder.

Britt Åse Grimstad H2
Blogg: http://hagenpahytta.wordpress.com/
Bilder
Brukerens avatar
Britt Åse
Hagegal
Hagegal

Innlegg gerdh Tor Jul 13, 2006 14:19

Det var en helt utrolig reisebeskrivelse. Så spennende, og for et fint hus dere har fått tak i. Håper vi får høre mer om dette.
gerdh
gerdh
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Lathyrus Tor Jul 13, 2006 17:26

Hei Gunda. Flott hus dere fikk tak i. Jeg er spent på å høre litt mer om hvordan dette med boligbytte fungerer i praksis. Det kan vi vel ta en annen gang.

Kan du si litt om økonomien i slike reiser kontra vanlige utenlandsferier?

Jeg skjønner godt at det ble mindre ferie i Norge ned et slikt alternativ.

Harald B
Hva er egentlig ugress?
Lathyrus
Lite snakkesalig bruker. Ennå.
Lite snakkesalig bruker. Ennå.

Innlegg NinaS Tor Jul 13, 2006 23:12

Spennende innlegg!
Lykke til videre, og hold oss oppdatert!
:klem:
Nina
Ikke akkurat Moldes nye rosepike, men trolig like skitten etter en dag på jobb!
Min blogg: NinaS lille gale verden
Brukerens avatar
NinaS
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg AaseG Fre Jul 14, 2006 0:19

Så flott at du lager reisebrev :) - gleder meg til fortsettelsen!

Må jamen si at dere bor standsmessig :tilber:
Frøhode
Fauske/Nordland
H/5-6
Galleri
Brukerens avatar
AaseG
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg nefertiti Fre Jul 14, 2006 1:35

Spennende ferie...... 8)
Brukerens avatar
nefertiti
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Gundad Lør Jul 15, 2006 12:40

Hei igjen!

Straumavbrot, vassmangel og andre tekniske problem vart vi advart mot før vi reiste hit, og no har altså internett vore nede sidan fredag morgon. Men vi har brukt tida godt, og opplevd masse spennande.

Huset vi bur i er utstyrt med to kokker som går på skift, ei dame som ryddar og vaskar klede samt sjåfør. I tillegg har ei ein mann som står vakt utanfor den låste porten heile dagen (stakkars han...) og to om natta, inkludert to bikkjer av uklar rase som ikkje toler synet av kvarandre. Dei brukar natta til å slåss, og dermed halde oss vakne.

Eg hadde jo gledd meg til å ha "staff", men eg hadde ikkje tenkt over at det faktisk er ganske mykje jobb og planlegging som ligg bak at desse folka skal vite kva dei skal gjere heile tida. Dei skal ha pengar å handle mat for, vi skal ønske oss det vi vil ha til middag og lunch, og sjåføren vil vite kva vi skal gjere dagen etter, for å planlegge når han skal kome. Dei her på forumet som kjenner meg best veit at planlegging ikkje er mi sterke side, så dette er ein heilt ny opplevelse... Men kokkene lagar nydeleg mat, og stort sett ber vi dei berre lage det dei har lyst til, så blir det bra uansett.

Dal Bat er kvardagsrett nummer ein her i Nepal. Steikte grønsaker, gjerne blomkål, poteter, løk og aubergine, ein linsesaus og kokt ris til. Sidan vi er "herskapelege" får vi steikt kjøt til, gjerne kylling og ein salat. Nepalesarane et gjerne Dal Bat fleire gongar kvar dag. Nasjonalretten er momo, ein slags "dumplings" som vi ikkje har fått servert enno.

I dag gjekk vi gjennom Thamel, som er "turiststrøket" i Kathmandu. Vi hadde tenkt å klare oss sjølve, og la Ramesh, sjåføren vår, få fri. Men då til og med han hadde problem med å finne ut kvar vi var på kartet vi skulle gå rundt med som ekte turistar, ba vi han pent om å bli med oss likevel. Og det var vi sjeleglade for, vi hadde aldri funne fram. Byplanleggarane i Kathmandu har tenkt at det med gatenamn ikkje er så nøye. Så berre nokre få gater har namn her. Vi har inga adresse her vi bur, men vi bur like ved Hotel Summit, så vi skulle nok klare å finne heimatt. Men å finne rundt nede i byen på eiga hand er eg glad vi slepp desse første dagane. Ramesh hjelper oss gjerne, han får rundeleg overtidsbetaling av oss. :-)

Søppelkøyrarane i Kathmandu har streika i tre dagar no, og fremjer krav om sjukeforsikring, høgare lønn og betre arbeidsvilkår. Eg støttar dei fullt ut, spesielt etter å ha gått igjennom Thamel med stinkande søppelhaugar rundt omkring. Viss det hadde vore ei kasse der turistane kunne lagt bidrag i for å vere med på å delfinansiere den forsikringsordninga trur eg dei kunne ha samla inn store beløp. Eg hadde med meg eit skjerf for å vere anstendig viss vi skulle inn i eit tempel, og det pusta heile familien gjennom. Vi såg nok litt rare ut, der vi gjekk på lang lang rekke og pusta gjennom eit dameskjerf... :lol::lol:

Å melde kameraet stole var ikkje lett, det normale politiet ville ikkje ta imot anmeldelsen, og turistpolitiet har stengt på laurdagar, som er kviledag her borte. Så vi må ut att i morgon for å få papir på at vi har sagt at det er borte. :?

I morgon skal vi ut på landsbygda, så då kjem det ny rapport - så sant vi har straum og internettforbindelse!! :-)

Alt godt, Gunda
Brukerens avatar
Gundad
Hjelper til
Hjelper til

Neste

Gå til Pusterommet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester